Σφάλμα
Υποστήριξη PharmaBit® Εκτύπωση

Οι απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις σας:

Κάντε click στην ερώτηση που σας ενδιαφέρει για να δείτε το video ή το κείμενο της απάντησης

Το Pharmabit® λειτουργεί μέσα από το εμπορικό πρόγραμμα του φαρμακείου ή είναι ξεχωριστό πρόγραμμα;
Το Pharmabit® είναι ένα λογισμικό πρόγραμμα το οποίο συνεργάζεται με το εμπορικό πρόγραμμα του φαρμακείου. Δεν εγκαθίσταται μέσα σε αυτό, γεγονός που σημαίνει ότι για να λειτουργήσει η εφαρμογή δεν προϋποθέτει να είναι ανοικτό το εμπορικό πρόγραμμα.
Από ποιον πραγματοποιείται η εγκατάσταση του Pharmabit® και με ποια διαδικασία;
Η εγκατάσταση του προγράμματος πραγματοποιείται από τον χρήστη της εφαρμογής. Με την αγορά του Pharmabit® παρέχεται το cd εγκατάστασης με το οποίο εγκαθίσταται το λογισμικό στον υπολογιστή. Αφότου ολοκληρωθεί η διαδικασία από το cd, πρέπει ο χρήστης να συνδεθεί μέσω internet με την υποστήριξη της CSA για να ενεργοποιήσει το προϊόν.
Αν στο φαρμακείο υπάρχουν πολλοί υπολογιστές που χρησιμοποιούν το εμπορικό πρόγραμμα, πρέπει να εγκατασταθεί το Pharmabit® σε όλες τις θέσεις εργασίας;
Το πακέτο του Pharmabit® εγκαθίσταται σε έναν και μόνο υπολογιστή (λόγω του ότι το serial number ενεργοποίησης είναι μοναδικό). Ο χρήστης θα επιλέξει αν θα το εγκαταστήσει σε κάποιον υπολογιστή του φαρμακείου που είναι συνδεδεμένος τοπικά με τον server ή θα το εγκαταστήσει σε κάποιον υπολογιστή που λειτουργεί με απομακρυσμένη πρόσβαση στο δίκτυο του φαρμακείου (π.χ. laptop από το σπίτι).
Η διαχείριση των δεδομένων μου είναι ασφαλής ή υπάρχει περίπτωση να διαρρεύσουν;
Κάθε χρήστης διαχειρίζεται τα δεδομένα του ΤΟΠΙΚΑ, συνεπώς, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας των δεδομένων του φαρμακείου. Οι μόνες διαδικασίες που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου είναι η ενημέρωση της βάσης παραφαρμάκων στο Pharmabit® και η αναβάθμιση του προϊόντος. Το λογισμικό λαμβάνει δεδομένα. Δεν αποστέλλει!
Από πού μπορώ να εκπαιδευτώ για τον χειρισμό του Pharmabit®;
Το περιβάλλον του Pharmabit® είναι πολύ φιλικό προς τον χρήστη και για την ορθή χρήση του λογισμικού, στο πακέτο αγοράς του προγράμματος, υπάρχει αναλυτικό και εικονογραφημένο εγχειρίδιο χρήσης. Επίσης, στην παρούσα ιστοσελίδα, βρίσκονται εγκατεστημένα στον τομέα της υποστήριξης, videos, με τα οποία πραγματοποιείται πλήρης περιγραφή του τρόπου χειρισμού του προγράμματος. Τέλος, αν ο χρήστης έχει οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη λειτουργία του Pharmabit®, μπορεί να επικοινωνεί με το τμήμα υποστήριξης στο τηλέφωνο 210-2715032 (εσ. 209).
Η βάση φαρμάκων – παραφαρμάκων του Pharmabit® ενημερώνεται αυτόματα ή θα πρέπει να ακολουθώ κάποια διαδικασία. Κάθε πότε ενημερώνεται;

[video coming soon] Η βάση του Pharmabit® ενημερώνεται αυτόματα κάθε φορά που υπάρχουν αλλαγές σε ήδη υπάρχοντα προϊόντα  των οίκων που υποστηρίζει η βάση (πχ αλλαγή χονδρικής τιμής καταλόγου προϊόντος, δημιουργία promo προϊόντος, αλλαγή barcode προϊόντος κτλ.), ή όταν κάποιο νέο προϊόν βγει στην αγορά από τους οίκους αυτούς. Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει για να ενσωματώσει την ανανεωμένη βάση στο Pharmabit®, είναι, να επιλέξει μέσα από το πρόγραμμα το menu internet και την διαδικασία ‘ενημέρωση βάσης’. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ο χρήστης πρέπει να επιλέξει την εντολή ‘ολοκλήρωση’. Προτείνεται, λόγω της συχνότητας δημιουργίας αλλαγών στα προϊόντα των οίκων ή λόγω των συχνών εμφανίσεων νέων προϊόντων, να πραγματοποιείται αυτή η διαδικασία τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Πώς μεταφέρω την ανανεωμένη βάση από το Pharmabit® στο εμπορικό πρόγραμμα του φαρμακείου;

[video coming soon] Για να πραγματοποιηθεί η εγκατάσταση της ανανεωμένης βάσης στο εμπορικό πρόγραμμα του φαρμακείου πρέπει ο χρήστης να επιλέξει από το menu ‘παράμετροι’, τη μέθοδο ‘παράμετροι εφαρμογής’. Στο παράθυρο που εμφανίζεται ο χρήστης πρέπει να επιλέξει την καρτέλα φάρμακα – παραφάρμακα, να μαρκάρει κάτω αριστερά την επιλογή ‘Χρήση PharmaBit’ και να επιλέξει ‘εφαρμογή’. Αμέσως μετά, από το menu ‘Βοηθητικές Εργασίες’ πρέπει να επιλέξει ‘ενημερώσεις’ και ‘ενημερώσεις παραφαρμάκων’. Στην καρτέλα που εμφανίζεται πρέπει ο χρήστης να πατήσει το πλήκτρο ‘Χρήση προϊόντος PharmaBit’ που βρίσκεται στο πάνω αριστερά στην καρτέλα και να υποδείξει τη διαδρομή του αρχείου exprort στο πεδίο ‘οδηγός’. Το αρχείο αυτό βρίσκεται τοποθετημένο στο φάκελο του pharmabit που είναι εγκατεστημένος στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή. Επιλέγοντας ΄ενημέρωση’ ολοκληρώνεται η διαδικασία ενσωμάτωσης της ανανεωμένης βάσης από το Pharmabit® στο εμπορικό πρόγραμμα.

Θα διαγραφούν οι καταχωρήσεις που είχα κάνει παλαιότερα στο εμπορικό μου πρόγραμμα αν μεταφέρω τη βάση από το Pharmabit®;
Τα προϊόντα που περιέχονται στη βάση του Pharmabit® ελέγχονται με κριτήριο τον κωδικό προϊόντος (barcode). Συνεπώς, αν ένα προϊόν τη στιγμή που αποθηκεύεται από την ανανεωμένη βάση αντιστοιχηθεί με τον ίδιο κωδικό προϊόντος στο εμπορικό πρόγραμμα, γίνεται έλεγχος αν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στα στοιχεία του προϊόντος (π.χ. αλλαγή χονδρικής τιμής καταλόγου προϊόντος, προϊόν promo, νέο barcode στο ίδιο προϊόν) και αν τα στοιχεία έχουν αλλάξει, τότε  αντικαθιστώνται. Αν όχι παραμένουν ως έχουν. Επίσης, αν κάποιο από τα προϊόντα της ανανεωμένης βάσης δεν βρεθεί στη βάση του εμπορικού προγράμματος τότε εγκαθίσταται και αυτό ως νέο.
Πώς μπορώ να δω μέσα από το Pharmabit® πληροφορίες για τα προϊόντα συγκεκριμένου οίκου;
[video coming soon] Για να δει ο χρήστης πληροφορίες από τα προϊόντα συγκεκριμένου οίκου θα πρέπει να επιλέξει από το menu προϊόντα της εφαρμογής τη φόρμα αναζήτησης, να πληκτρολογήσει το όνομα του οίκου για του οποίου τα προϊόντα επιθυμεί να πληροφορηθεί και να επιλέξει το πλήκτρο ‘φίλτρο αναζήτησης’. Η λίστα που εμφανίζεται περιέχει όλα τα προϊόντα του οίκου που επιλέχθηκε στη φόρμα αναζήτησης. Αν ο χρήστης επιθυμεί να δει πληροφορίες για συγκεκριμένο προϊόν του οίκου αυτού τότε επιλέγει το προϊόν που τον ενδιαφέρει και εμφανίζεται η καρτέλα προϊόντος. Εκεί αναγράφονται πληροφορίες για το όνομα του προϊόντος, τον οίκο στον οποίο ανήκει, την κατηγοριοποίηση που του έχει δοθεί, τη χονδρική τιμή καταλόγου και τον κωδικό προϊόντος.
Στο φαρμακείο φτιάχνω και δικά μου προϊόντα τα οποία μέσα στο εμπορικό πρόγραμμα τα έχω αποθηκεύσει με δικό μου κωδικό προϊόντος. Αυτά θα συμπεριληφθούν μέσα στις αναφορές;

[video coming soon] Για να δημιουργηθούν οι αναφορές, το pharmabit ελέγχει βάσει barcode τις κινήσεις που έχουν γίνει από τα προϊόντα στο εμπορικό πρόγραμμα. Συνεπώς, εφόσον τα προϊόντα αυτά υπάρχουν μόνο στο εμπορικό πρόγραμμα θα πρέπει να ενσωματωθούν και στο pharmabit. Για να γίνει αυτό, ο χρήστης πρέπει να επιλέξει από το ‘menu προϊόντα’ (μέσω της φόρμας αναζήτησης), την κατηγορία own που αντιπροσωπεύει τα δικά του προϊόντα. Στην οθόνη θα εμφανιστεί λίστα με 11 κατηγορίες απ’ τις οποίες ο χρήστης θα επιλέξει σε ποια ανήκει το προϊόν το οποίο επιθυμεί να ενσωματώσει. Αφού ανοίξει η καρτέλα προϊόντος πρέπει να κάνει εισαγωγή barcode πατώντας νέα εγγραφή, εισαγωγή νέου barcode και καταχώρηση. Σημαντικό σε αυτό το σημείο είναι να αναφέρουμε ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να συνεχιστεί και για τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας πληκτρολογώντας για κάθε προϊόν ξεχωριστά το ένα barcode μετά το άλλο. Με  τον τρόπο αυτόν θα συμπεριληφθούν στις αναφορές και τα συγκεκριμένα προϊόντα του φαρμακείου.

Πώς ενσωματώνονται οι κινήσεις του φαρμακείου από το εμπορικό πρόγραμμα στο PharmaBit®;

[video coming soon] Για να ενσωματωθούν οι κινήσεις από το εμπορικό πρόγραμμα στο PharmaBit® θα πρέπει ο χρήστης να επιλέξει από το ‘menu εισαγωγή κινήσεων’ το ομώνυμο πλήκτρο. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία πρέπει να επιλέξει την εντολή ‘ολοκλήρωση’. Με αυτό τον τρόπο ενσωματώνονται όλες οι κινήσεις του φαρμακείου από το εμπορικό πρόγραμμα στο PharmaBit®. Η επανάληψη της ενέργειας αυτής πραγματοποιείται με κριτήριο τον ίδιο τον χρήστη. Για παράδειγμα, αν η τελευταία εισαγωγή κινήσεων έγινε την 01 Μαρτίου συγκεκριμένου έτους και ο χρήστης επιθυμεί να προβάλει αναφορές που θα περιλαμβάνουν και την περίοδο από 2 Μαρτίου έως 15 τότε θα πρέπει να επαναλάβει τη διαδικασία εισαγωγής κινήσεων για να ενσωματωθούν στο PharmaBit® και οι υπόλοιπες κινήσεις.

Πώς μπορώ να ελέγξω τις πωλήσεις μου από κάθε κατηγορία προϊόντος και συνολικά από όλες μαζί;

[video coming soon] Για να δημιουργήσει ο χρήστης αναφορά με τις πωλήσεις από κάθε κύρια κατηγορία προϊόντος και συνολικά από όλες μαζί θα πρέπει να επιλέξει από το μενού αναφορές, την κατηγορία πωλήσεις και πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος. Στην οθόνη που εμφανίζεται πρέπει να επιλέξει αρχικά το διάστημα για το οποίο ενδιαφέρεται να ενημερωθεί. Σημαντική πληροφορία στο σημείο αυτό είναι να διευκρινιστεί ότι το εύρος της περιόδου πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο έτος. Στη συνέχεια πρέπει να μαρκαριστούν οι επιθυμητές κατηγορίες που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι όλες άρα αυτό γίνεται μαζικά. Πατώντας το πλήκτρο προβολή αναφοράς μπορεί ο χρήστης να έχει μια συνολική εικόνα για τις πωλήσεις του ανά κατηγορία προϊόντος για κάθε μήνα χωριστά και συνολικά από όλους τους μήνες μαζί. Πιο αναλυτικά για κάθε μήνα, σε κάθε κατηγορία προϊόντος εμφανίζονται τα συνολικά τεμάχια που έχουν πουληθεί, τι έχει εισπραχθεί από την πώληση των τεμαχίων αυτών σε λιανικές τιμές χωρίς ΦΠΑ καθώς και το ποσοστό που καταλαμβάνει το ποσό αυτό σε σχέση με το συνολικό εισπραχθέν ποσό από όλες τις κατηγορίες μαζί. Το ίδιο ισχύει και για τα τελικά σύνολα όλου του έτους.

Αν ο χρήστης έχει καταχωρήσει τα προϊόντα του σε διαφορετική κατηγορία προϊόντος σε σχέση με το PharmaBit® που θα εμφανίζονται στις τελικές αναφορές;
Το βασικό κριτήριο βάσει του οποίου οι αναφορές αντλούν στοιχεία για τις κινήσεις των προϊόντων είναι ο κωδικός προϊόντος (barcode). Άρα, δεν παίζει ρόλο η κατηγοριοποίηση που έχει δώσει ο χρήστης. Από τη στιγμή που οι κωδικοί αυτοί υπάρχουν στο PharmaBit®, το ίδιο το πρόγραμμα στις αναφορές του τοποθετεί τα προϊόντα εκεί που έχουν κατηγοριοποιηθεί αρχικά και όχι εκεί που έχουν κατηγοριοποιηθεί από τον χρήστη στο εμπορικό του πρόγραμμα. Αυτό λειτουργεί τοπικά μόνο στο PharmaBit®, συνεπώς δεν αλλάζουν οι κατηγοριοποιήσεις και στο εμπορικό πρόγραμμα.